Көп берилүүчү суроолор

Саламдашуу белегин кантип алуу керек?

Саламдашуу белегин ПИЦЦА промокодунун жардамы менен бир гана жолу алууга болот. Сүйүктүү пиццаны акысыз алуу үчүн бир нече жөнөкөй кадамдарды аткарышыңыз керек.


Тиркемеде:
1. "Промокодду киргизүү" баскычын басыңыз.
2. Ачылган баракка “ПИЦЦА” промокодун киргизиңиз.
3. Промокодду ийгиликтүү киргизгенден кийин, "Сиз үчүн гана" бөлүмүндө саламдашуу белеги бар купон пайда болот.
4. Купонду ачып, "Алуу" баскычын басыңыз.
5. Белек алуу үчүн ыңгайлуу жолду тандаңыз: Өзүңүз менен алып кетүү үчүн алдын ала буйрутма кылуу же Жеткирүү.
6. Буйрутмалардын жалпы суммасы 1000 сомдон ашуусу үчүн себетке буюмдарды кошуп, буйрутма бериңиз.
7. Буйрутмаңызга белек кошулат.

Сайтта:
1. Веб-сайттын «Промокод барбы?» бөлүмүнө «ПИЦЦА» промокодун киргизиңиз.
2. Промокодду ийгиликтүү киргизгенден кийин, "Белектер жана акциялар" бөлүмүндө саламдашуу белеги бар купон пайда болот.
3. Купонду ачып, "Алуу" баскычын басыңыз.
4. Буйрутмалардын жалпы суммасы 1000 сомдон ашуусу үчүн себетиңизге өнүмдөрдү кошуп, буйрутма бериңиз.
5. Буйрутмаңызга белек кошулат.

Кантип онлайн буйрутма берүүгө болот?

Бул жөнөкөй эле: "Азыр буйрутма кылуу" баскычын басыңыз, буйрутмаңыздын түрүн тандаңыз, ресторанды тандаңыз же дарегиңизди кошуңуз, анан биздин менюдан буйрутма  бериңиз.

Ресторан менин буйрутмамды алгандыгын кантип билем?

Буйрутмаңызды онлайн режиминде сайтта жайгаштырганыңызда, сиз буйрутмаңызда  көрсөтүлгөн электрондук почтага жана телефон номерине электрондук кат жана SMS билдирүү аласыз, бул заказыңыздын ийгиликтүү жайгаштырылып, ресторан тарабынан кабыл алынгандыгын тастыктайт.Буйрутмаңыз тууралуу көбүрөөк маалымат алгыңыз келсе, буйрутмаңыздын ырастоосунда көрсөтүлгөн телефон номери аркылуу ресторанга кайрылсаңыз болот. Ар бир ресторандын телефон номери "Байланыш" баракчасында да көрсөтүлгөн.

Онлайн буйрутма берип, андан соң аны өз алдымча алып кете аламбы?

Албетте, буйрутма берүүдө "Өз алдына алып кетүү" опциясын тандасаңыз болот. Бул учурда, сиз дагы буйрутмаңызды ырастаган электрондук кат аласыз.

Эмне үчүн мен тандоомо жараша каалаган ресторандан заказ бере албайм?

Сизге ысык жана жаңы пиццаны жеткирүү үчүн, ар бир ресторанда өзүнө тийешелүү жеткирүүнү камтуу аймагы бар. Эгер сиз пиццаны белгилүү бир ресторанда жасагыңыз келсе, буйрутмаңызды бергенде "Өз алдынча алып кетүү" опциясын колдонсоңуз болот. 

Каттоо эсебин түзбөй жана авторизация жасабай туруп менюну көрө аламбы?

Албетте. Жашаган шаарыңызды тандаңыз. "Меню" өтмөгүн басыңыз. Сизди кызыктырган өнүмдүн түрүн тандаңыз. Сиз менюларды, өнүмдөрдүн сүрөттөмөлөрүн жана бааларды каттоо эсебин түзбөстөн көрө аласыз.

Эмне үчүн менюну кароодон мурун шаарды тандоо керек?

Меню шаарга жараша өзгөрүшү мүмкүн. Сизди эң актуалдуу тамак-аш жана баа маалыматы менен камсыз кылуу үчүн, биз сизден алгач сиз жашаган шаарды көрсөтүүңүздү суранабыз. Андан кийин заказ кылуу же ресторандын баракчасын кайра ачуу зарыл эмес. Шаарды каалаган убакта өзгөртө аласыз. Тилекке каршы, сиз шаарларды алмаштырганыңызда, себетиңиздеги өнүмдөр  жок болуп кетет. 

Эмне үчүн мен онлайн буйрутма бере албайм, бирок телефон аркылуу буйрутма кылсам болот?

Эки мүмкүн болгон себеп бар:
1) Онлайн буйрутма берүүдө сиз көрсөткөн дарек биздин ресторандардын жеткирүү аймагында болушу керек. Жеткирүү дареги биздин маалымат базасында жок болсо, система буйрутманы кабыл ала албайт. Буга карабастан, телефон аркылуу буйрутма бергенде, ресторандын администратору, ресторандын толуу деңгээли төмөн болсо, жеткирүү дареги ресторандардын жеткирүү аймагынан тышкары болсо да эрежеден алыстап, буйрутманы кабыл алуусу мүмкүн.
2) Сайттын катасынан улам. Эгер бул сайттын катасы деп ойлосоңуз жана мүмкүн болгон себебин иликтөөбүздү кааласаңыз, көйгөйдү сүрөттөгөн билдирүүнү "Тейлөө сапаты" бөлүмүнө жөнөтүңүз. Сиз өзүңүздүн толук дарегиңизди жана заказыңызды ала турган ресторандын толук дарегин, ошондой эле биз сизге жооп жөнөтө турган электрондук почта дарегин көрсөтүшүңүз керек.

Онлайн буйрутма берүүдө кайсы төлөм варианттары жеткиликтүү?

Төлөм варианттары ресторанга жараша өзгөрөт. Ресторанга тиешелүү бардык варианттар кардарга буйрутманы тариздөө экранында көрсөтүлөт.

Буйрутмамды эртеңкиге берсем болобу?

Жок. Бирок, буйрутмаңызды ошол  күнү кечирээк берсеңиз болот.

Сырсөзүңүздү кантип калыбына келтирүүгө/эстөөгө болот?

Биз сырсөздөрдү колдонбойбуз. Сиз электрондук почтаңыздын жардамы менен биздин веб-сайтка кириңиз. Андан соң биз сизге код жөнөтөбүз жана сиз пиццага буйрутма берүүңүздү баштасаңыз болот.

Пиццанын жарактуулук мөөнөтү канча?

Өндүрүлгөн күндөн тартып продукциянын жарактуулук мөөнөтү: 
- +2°Сден +6°Сге чейинки температурада – 24 саат;
- ысык боюнча - 3 саат.

Papa Rewards деген эмне?

Papa Rewards - бул биздин лоялдуулук программабыз, ал сизге бонустук упайларды табууга, алууга жана чогултулган упайларды колдонууга мүмкүндүк берет. 

Кантип бонустук упайларды алсам болот?

Жеткирүү же өз алдынча алып кетүү үчүн биздин веб-сайтта же мобилдик тиркемеде онлайн буйрутма кылыңыз. Ар бир сарпталган 100 сом үчүн сиз 5 бонустук упай аласыз. 

Бонустук упайларды кандайча колдоно алам?

Кийинки буйрутмаңызда колдонуу үчүн упайларды чогултуңуз жана ваучерлердин кулпусун ачыңыз. Ваучерлериңизди көрүү үчүн аккаунтуңузга кирип, менюга өтүп, "Сунуштар жана Сыйлыктар" өтмөгүн басыңыз. Ваучердин кулпусун ачуу үчүн жетиштүү упай топтогондон кийин, ваучерди тандаңыз, ал сиздин буйрутмаңызга кошулат. Буйрутмаңыз аткарылгандан кийин, ваучер эсебиңизден жок болот.

Упайлардын жарактуулук мөөнөтү барбы?

Ооба, эгерде бул убакыт ичинде эч кандай сатып алуулар болбосо бонустук упайлардын мөөнөтү 180 күндөн кийин бүтөт. 

Эмне үчүн менин чогулткан упайларым жок болуп кетти?

Демек, сиздин бонустук упайларыңыздын жарактуулук мөөнөтү бүттү.

Эмне үчүн мен буйрутмам аяктагандан кийин дароо бонустук упайларды алган жокмун?

Бонус упайлары буйрутма үчүн төлөм жасалгандан кийин 24 сааттын ичинде эсебиңизге түшөт.

Papa Rewards ту башка акциялар менен айкалыштыра аламбы?

Жок. Бирок, сиз Papa Rewards ту менюнун каалаган пункту менен айкалыштыра аласыз.

Промокод деген эмне?

Промокод – бул сиздин каттоо эсебиңиздеги жарнаманы же белекти активдештирүүчү код сөзү же символдордун жыйындысы. Бир жолку же бир нече жолу колдонуучу промокоддор бар. Бир жолку промокод акция жарактуу болгон учурда бир гана жолу колдонулушу мүмкүн. Көп жолу колдонулуучу промокод акция активдүү болуп турганда чексиз сандагы буйрутмалар үчүн колдонулушу мүмкүн.

Промокодду кайдан алсам болот?

Фейсбукта, Instagramда бизге катталыңыз биздин жаңылыктарыбызга жана жаңыртууларга көз салыңыз, биздин веб-сайтка кириңиз жана сиз жаңы акциялар жана промокоддор жөнүндө биле аласыз. Биздин атайын сунуштарды электрондук почта аркылуу алуу үчүн, биздин каттоо баракчасына кирип, кыска форманы толтуруңуз.

Акцияны активдештирүү үчүн промокодду кайда киргизүү керек?

Менюдагы себеттин жогору жагындагы "Сунуштар жана сыйлыктар" баскычын басыңыз. Сиз ошол жерде тизмеленген бардык сыйлыктарыңызды жана сунуштарыңызды көрөсүз.

Эмне үчүн промокод киргизилгенден кийин иштебейт?

Промокоддун иштебей калышынын бир нече себептери бар: 
- Сиз буга чейин бир жолку промокодду колдонгонсуз. 
- Акция мындан ары жараксыз. 
- Промокод туура эмес киргизилген. Текшерип, кайра киргизиңиз. Промокоддор чоң, жана кичине тамгаларды эске алат. Промокоддорду көчүрбөңүз, аларды кол менен киргизиңиз.